Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MikiInSpain

27. 7. 2011 18:26
sny

Ja jsem si tenhle vyslap taky jednou zkusil, i kdyz jen ze Sternberka. Jeli jsme ve trech a ja byl jednoznacne nejslabsi, ale i tak jsem tam dorazil a dokonce i zpatky. Naprosto bez pripravy a bez nejakeho extra vybaveni na obyc trekovem kole. Na useku Hvezda - Ovcarna jsme dokonce potkali nejaky zavod v behu na Praded, takze frustraci z tohoto useku u me jeste podporil fakt, ze me predbehl (bez kola) posledni a nejstarsi ucastnik behu (asi 70 let) a posledni 3 kilometry pred Ovcarnou jsem mel na zadku nalepene doprovodne vozidlo..

Po navratu (uz za tmy, precijen nam to tak rychle nefrcelo) jsem zjistil, ze nohy opravdu zvladnou vsechno co jim mozek nalozi. Zato zadek to nezvladl, tam ta priprava jasne chybela..;-D

0 0
možnosti

omalovánka

27. 7. 2011 17:15
Dnes ještě můžu...

Plnit si takovéto sny je krásný pocit a já Vám fandím a chápu Vás. Také mám takové sny a snažím se je plnit a ten pocit potom je nádherný, ale mně je bohužel téměř o 40 let víc, takže u mne je to i trochu hazard se životem;-D. Ale dokud to jde,tak se musí žít !!!

0 0
možnosti

Roger Wilco 2

27. 7. 2011 17:05
.

Dobrý a gratulace! Jen dotaz: Ta první fotka je focena technikou HDR, nebo se ti takhle povedla normální expozicí?

0 0
možnosti

MikiInSpain

27. 7. 2011 18:19
Re: .

Skoro urcite normalne, Praded je krasnej! ;)

0 0
možnosti

BundaKar

27. 7. 2011 17:02
OK

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Jsem pětadvacetiletý absolvent korporátní krysařiny na Masarykově univerzitě, webový tvůrce na volné noze, infantilní rebel s uměleckými ambicemi. Jsem Ryba a často plavu proti proudu.

Seznam rubrik