Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Přečtěte si na Aktuálně.cz bolg "Milí huliči pozor" od lékaře M. Jarolímka, který má praktické zkušenosti s huliči marihuany. Píše, že v uměle vypěstované trávě "skunk", která se u nás kouří, chybí "kanabidiol" - brzda proti schizofrenii. Dle zdroje ÚZIS (Ústav zdravotnických informací a statistiky) bylo vloni léčeno 46 893 pacientů se schizofrenií. Zkuste se podívat na nárůst třeba za posledních 10 let.

0 0
možnosti
PK

Omlouvám se, že jsem to nečetl celé, je to na mě příliš dlouhé :-) Ale sám jsem během studií poznal minimálně tři kluky, kteří ve velmi mladém věku - tedy kolem 20ti let, skončili v blázinci. A všichni kouřili trávu nadstandardně. Takže bych to nebezpečí až zase tak moc nepodceňoval.

Zrovna nedávno jsem na toto téma vedl rozhovor se svým známým, již postarším, s bohatými zkušenostmi :-), a taky mi říkal o té geneticky upravené trávě. Ale jak je to doopravdy, to nevím.

0 0
možnosti
JR

J28a87n 75R48á74ž

16. 7. 2013 19:28

Mimo dogmatiků,jako je byv. ministr Höger, nebo fanatiků typu Komorouse nikdo nepochybuje o tom,že marihuanu,na rozdíl od alkoholu a nikotinu, nelze zařadit mezi návykové drogy. Psychická závislost, kterou způsobuje stejně tak marihuana jako sex, nevyvolává sekundární fyziologické abstinenční příznaky v míře, jako má tolerovány alkohol. Například není známo,ze by předávkování vzniklé  přemírou kouření marihuany, mělo stejně devastující účinky na organismus, jako má alkohol a stejně působící tvrdé drogy. A o prospěšnosti marihuany jako podpůrného prostředku léčeni mnohých chorob snad diskuze konečně ustala.

Takže perzekuce uživatelů a kriminalizace pěstitelů marihuany a na druhé straně tolerování požíváni alkoholu a participace státu na jeho výrobě a prodeji, nemá racionální základ.

1 0
možnosti
MR

M23i24l94a27n 41R48a84d10e40k

16. 7. 2013 17:44

ale vyresilo ;-D politici a zkorumpovana policie si masti kapsy !!!

1 0
možnosti
VV

Zakazování marihuany způsobuje hloupost. Nikde nic nevyřešilo. A nevyřeší. Jde o paranoiu vládnoucích schizofreniků.

3 0
možnosti
DS

Děkuji za zajímavý blog! Ač jsem sama spíše podporovatelem "hulení", než "chlastání", stejně bych ani jednu z těchto drog nedoporučovala pro velmi mladé lidi, raději bych byla pro, aby se stanovila legální věková hranice, klidně až těch "amerických" 21 let (někde jsem četla - nemůžu si vzpomenout kde - že marihuana nejvíce ohrožuje právě mladé pod 21 let)... Jenže na to nikdo nepřistoupí (tím méně sami mladiství, ať už "huliči", nebo "pijani")...

Mějte hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Je pravda, že marihuana ohrožuje nejvíce mladé lidi, ale podle mě není reálné jim zamezit v užívání? Zákonná hranice je jedna věc a praxe druhá :-) Ten kdo to chce zkusit, tak to zkusí i přes zákazy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Jsem pětadvacetiletý absolvent korporátní krysařiny na Masarykově univerzitě, webový tvůrce na volné noze, infantilní rebel s uměleckými ambicemi. Jsem Ryba a často plavu proti proudu.

Seznam rubrik