Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P56e46t52r 97J30a96n55o58v71s43k39ý 1338680842218

autor je hloupy a k tomu jeste agresivni.... Takze nechapu koho tu moralizuje!

+1/−1
5.7.2015 9:28
Foto

V83l20a98s87t12a 60C33o56u40f38a65l 7817189679125

Přiznám, že jsem to nedočetl dokonce. Stačilo pár prvních odstavců a profil autora. Pětadvacetiletý student - nulová životní zkušenost a protahování studia tak dlouho, jak to jen jde.

+2/−1
5.7.2015 9:19

M93a11r35i81á98n 57B12é48r32e42š 1182212776304

Jakube, tá diskuzia presne ukazuje, jak vyrovnaní sú tí, o ktorých píšete. Ešte keby si občas po sebe aj prečítali, že? ;-)

0/0
5.7.2015 7:57

J61a22r56o38m38í20r 47K70r50á89l 4200959234959

Vážený, pokud při svých minimálních životních zkušenostech nechápete, že tohle není řešení, budete stále za exota.  Přijímáním těchto lidí poškozujeme sebe, je, ale nejvíc jejich rodiny, co zůstaly doma.

+5/0
5.7.2015 7:47

P67e91t40r 72S49o14v41a 9456328426129

nejvic se imigrantu zastavaj ti,co sami na praci v zivote nesahnou.a z takovejch je mi na bliti.a jeste se povysujou nad ostatni.tfujtajbl...

+6/0
5.7.2015 7:16

M21i35r18o59s64l68a51v 22K77r20a75l 3530359781386

Naše "inteligence" a tihle sečtělí lidé, co ví o čem je svět nás nazývají xenofoby, což znamená (pokud se nemýlím) strach z neznámého, ale to se mýlí: My víme moc dobře z čeho máme oprávněně strach, takže už z principu nemůžeme být xenofobvé :) Ale to je fuk, ať si plkají co chtějí! Pokud člověk, co se "jen" bojí o budoucnost svých dětí, rodiny a přátel ve své zemi, ve které žije několik pokolení je rasista a xenofob tak v tom případě: ANO! JSEM NEJVĚTŠÍ RASISTA A XENOFOB V ZEMI!!!!!

+10/−1
5.7.2015 7:02

K90a56r39e83l 91M87á61c88h52a 5630494778472

takže podle tvaru lebky, podle kůže, podle barvy očí? vážně to tak chcete? to jste se nepoučil z nejhoršího krveprolití v dějinách lidstva? Jak to chcete vysvětlit těm slušným skutečným uprchlíkům před válkou, těm co nejdou prvotně za sociálním systémem ale běží o život pro to čím byli doma než se tam zavedl radikální islám....

0/0
5.7.2015 11:59

V37á25c29l76a34v 95M35i97č21k62a 1892345501

Mácha lžete a navíc nenabízíte žádné řešení. Jenom žvásty. A jednou půjde o život naším potomkům.

0/0
5.7.2015 13:59

K53a10r27e57l 26M85á47c70h74a 5490874918572

když nařknete ze lži, račte se zmínit v čem, řešení přehlížíte, upozorňuji totiž na naši mentalitu, kdy ani "pražáka na vesnici nemají rádi" to s těmi potomky jste vyvěštil ?

0/0
5.7.2015 15:56

V20á32c73l28a17v 10M29i73č73k50a 1932555761

Ještě jsem neslyšel, že by tu někdo diskutoval o tvaru lebky a barvě kůže. A vy vůbec nechápete co se děje a žvaníte a žvaníte.

0/0
5.7.2015 14:20

K82a12r92e44l 75M93á67c47h17a 5870344168332

a co jiného je rasismus, barva, tvar bez ohledu na jednotlivce. vaše slova jsou spíš o tom že si chabě myslíte o mě že cosi co jste nedokázal rozvést chápu či nechápu, myslím že další diskuse pro nás dva nebude inspirativní a přínosná, nějaké štěkání o žvanění není moje parketa, naschledanou

0/0
5.7.2015 15:27

L91e98o66š 50K79a87ň42a 6473251742477

https://www.stream.cz/mezi-pulky/10006275-imigrantsky-special-uprchlici-prorazli-hranice-u-mikulova#nejnovejsi

0/0
5.7.2015 3:40

R43o81b33e31r79t 35K76u62b69i18s47t86a 8710557529255

Já nevím, kde se tu ti lidé na těch blozích berou... Včera tu byl jeden, co napřed ze všech, co mají jiný názor, udělal kretény, aby pak blahosklonně, řekl, že jsou vlastně pod jeho úroveň.

No a dnes to samé. 

Tak milý pane autore - jsem proti islamizaci Evropy. Těch důvodů je hafo, zmíním dva podstatné - kulturní neslučitelnost a to, že sem nejdou opravdu ti, co to potřebují a panuje tu velmi značná obava, že sem jdou ti nebezpeční. Už to, že si vybírají země místo toho, aby byli rádi, že když údajně utekli před jistou smrtí, se jich někdo ujme.

Uvedené imigranty střílet nechci, chci, aby buďto zůstali tam, kde jsou, nebo aby se o ně postaraly státy se stejnou kulturou. Opravdu netuším, co chtějí pohledávat v Evropě.

Nicméně - jsem samozřejmě pro to, aby byly hranice CHRÁNĚNY a pokud někdo nebude dbát této ochrany, tak aby bylo použito i síly. Není možné chránit hranice stylem "já mu řekl, ale on šel dál, tak prostě šel".

Dále NESOUHLASÍM s tím, aby se většina přizpůsobovala nepřizpůsobivé menšině. Nechápu, proč by se mělo vařit speciální jídlo, proč by měly být přípustné doplňky, které jsou v přímém rozporu se školními řády, atd. Pokud tu chce někdo žít, nechť se zaintegruje. Tím, že si tu bude hrát na vlastním písečku k té integraci dojde dosti těžko.

A pro ty, kdo mě urazí tím, že o problematice nic nevím, vězte, že mám zkušeností na rozdávání. Ať už ze zaměstnání, tak i z mého okolí. A vězte, že to nejsou příjemné zkušenosti. Resp. jsou příjemné do té doby, než člověk nahlédne pod roušku, dostane se do hloubky a zjistí, že ten, co celou dobu říká, že IS je špatně, tak by ale stejně ty nevěřící šmejdy povraždil, protože to zkrátka říká Korán a ten je, jak jistě víme zde všichni, nad zákonem.

A jelikož mám dcery, tak principy Islámu naprosto odmítám. Realizujte si je, kde chcete, ale ne v ČR a pokud možno ne v Evropě.

+8/0
5.7.2015 2:14

R63o51b84e65r40t 82K92u95b80i74s83t52a 8750887669455

Jinak, ty kulturní neshody se netýkají jen toho, že někdo bude někoho vraždit. Jděte a promluvte si Muslimem o podobě manželství. Každý, se kterým jsem kecal, tak chce holku, která ho bude na slovo poslouchat (pokud ne, tak přeci proplesknout není žádný problém), ale on si může dělat vše, protože je muž. 

Či vyberte si jakékoliv jiné téma, než je počasí a uvidíte, že to bude drhnout, ale ne tím stylem "no, tak já to tedy nějak zkusím", ale v tom, já chci, aby to tak bylo a prostě to tak bude, nebo bude zle.

+2/0
5.7.2015 2:38

I86v28a96n 42M21i43n25á37ř 7612574537621

Další mladý naiva,který nechápe,že ty dvě šibeničky na protestní akci, byli

jen vítanou záminkou sociálním vládním činitelům - Sobotkovi,Chovancovi a Dienstbierovi k napadení těch,kteří se snaží odvrátit muslimskou katastrofu!

+11/−1
5.7.2015 0:49

M82i61l79a78n 33K44e27s82l 2726886813138

Myslím,ze stejně hloupé je prohlašovat,že ten kdo chodí se šibenicí bude na ni někoho věšet.Pochybuji,že by někdo takto svůj názor prezentoval.Podle mne chtěli autoři tohoto nápadu říci panu premiérovi,že bude li přijímat uprchlíky tak skončil.Nic víc a nic míň. Bohužel existují vykladači toho co se událo,toho co se napsalo či řeklo,kteří někdy svůj výklad upravují podle vlastního přesvědčení.Jsou nepoučitelní.Po krachu v prezidentských volbách pokračují stejným způsobem.Za komunistů se o takovém způsobu agitace říkalo-mažou nám lejna kolem huby a říkají,že je to med.

+6/−1
5.7.2015 0:33

K98a39r34e97l 60M92á20c92h29a 5790504848372

Jakube děkuji za ta slova, je to přesně to co se musí říci z pozic nejvyšší politiky. Neznalost rozdílu mezi radikálními islámisty a muslimy nikoho nesmí ospravedlňovat házet lidi do jednoho pytle a už vůbec nesmí odůvodňovat agresorům výpady. Tím spíš že rozdíl nechtějí vidět protože je ta slepota spojuje a konečně někam patří, mezi své, jim podobné.  Ve společnosti máme spoustu mýtů pro které vyřazujem vlastní lidi ze společenského a ekonomického života a týráme je svým nevhodným chováním, a i tam by bylo skvělé aplikovat Vaše slova. Neznalost zákonů ( i těch morálních ) neomlouvá...

+2/−2
4.7.2015 23:42

J55a82r52o18m68í37r 77K34r49á42l 4970239134729

Stejně jako autor jste nepochopil podstatu toho problému.  Tady nejde o náboženství.

+2/−1
5.7.2015 7:50

K52a53r49e62l 23M39á25c38h21a 5140894398112

podstata je že jsme národ ukřičenejch srabů.  Já vím že zločinec půjde za mříže, nemusím se vyhranit proti skupině. Těch nežádoucích zločinců se evropa může zbavovat už teď, za přestupky jako házení kamenů na kamiony, ale proč ty který dělaj bordel francouzi nepochytaj?  Máme tu dav lidí, mezi nimi jsou slušní, schopní kteří si vydělali na cestu, tím že ostře nezakročíme proti těm co porušují zákon a chcem odchod sakumprásk všech, tím děláme z naší krásné svobodné humanitní sociální nejnejnej evropy něco jiného. fašistický, rasistický, nacionální, xenofobní tábor srabů. Je naší povinností pomoci uprchlíkovi před válkou, nehledě na náboženství, barvu kůže, jednou třeba budem utíkat také, nevím před čím ale historie se opakuje, pak se nám také nebude líbit když nás hodí do jednoho pytle s agresorem před kterým zdrhnem. 

Naše srabáctví je v tom že někoho dráždit to odvahu máme ale nechat ho zapustit kořeny a žít normální život to teda ne. Sami do nich nalejem nenávist provokacema a až stratí smysl existence mezi námi tak za ty naschválky zaplatíme a pak budem říkat že jsme měli pravdu, že to jsou všecko islámský extremisti. Nikdo jim nemusí lízt do zadku aby ho nevyhodili do povětří, ale chovat se k nim korektně je základ aby se měli kde naučit těm našim výjmečným přednostem.

Nejsem cizák, jen se občas stěhuju, vím jak češi na vsi reagují na nového souseda: Kdo vás sem zval? Ubohé 50km od města kde jsem se narodil. Systematicky mně mnění ,naschvál troubí pod okny na prázdnou ulici a nechci to vyjmenovávat, jsou to prostě kravinky kvůli kterým bych nikomu neublížil, ale jsem momentálně čtvrtý rok na jednom místě a moje reakce se samozřejmě mění. Jsem jenom člověk a odříkám si pomstu jak jeptiška sex , chci zůstat tím slušným a doufám že v další práci v dalším bydlišti už to takhle nebude, tak jako v to doufám od základky. Vím co čeká uprchlíky, tuším čím prošli cikáni a začínám asi chápat co bylo se sudeťáky. Jedinej problém je že jsme národ srabů, nikoli džentlmeni.

0/−1
5.7.2015 11:44

J64a42r68o63m80í39r 93K95r88á43l 4390649294539

No, pokud se někam přistěhujete a začnete zavádět něco, co  místním nevyhovuje, nedivte se, že kroutí hlavou.  A pokud navíc budete chtít, aby se podle těch Vašich představ chovali, pak se ptají právem.

A tohle právě se snaží zavádět ti "multikulti" nadšenci.  Abychom my se přizpůsobili.  Ne přistěhovalec.

0/−1
5.7.2015 13:34

K34a74r88e91l 98M47á88c46h50a 5750404868702

pořádky když jsem se nešel do místní hospody přátelit nebo před nákupem dovolit to nedokážu jako tolerantní člověk z města posoudit, a nikdo mi důvod neřekne,  jsem si však jistý že se chovali a chovají nepřiměřeně, nečestně a to úmyslně. Ani dnes když dotyčného kamioňáka doženu o ulici dál při parkování se nesvěří proč troubil na prázdnou ulici, nemá odvahu to ani přiznat ale popral by se, to jo, já pána vidím prakticky poprvý v životě a nechápu nic ... Vyhláška o používání výstražných znamení není zavádění nových pořádků. To jen abych vám vyvrátil první odstavec. Přirovnávám se k uprchlíkúm jaký život budou mít mezi některými z nás. Tady po mně skočili dřív než jsem tu začal bydlet, tak jako se snažíte podchytit uprchlíky dřív než se projeví ti horší a lepší, víte že jsou mezi nimi i křesťané? že jim jde doma o život? co čekáte že tu budou tito křesťané zavádět za nevhodnosti donedávna je tolerovali v muslimské zemi a my osvícení křesťané z tak lidské evropy se s muslimy nesnesem, řekněte mi někdo jedinej důvod proč je hnát pryč všecky bez rozdílu. Mám dojem že to jsme my kdo si tuhle takovou evropu nezaslouží, ne oni.

0/0
5.7.2015 14:53

J96a40r53o41m13í78r 97K76r69á16l 4720449414739

On někdo říká, že je máme hnát všechny a bez rozdílu ?  Ne, jen bychom měli mít právo si vybrat, koho přijmem.  A pokud se někdo sem dostane nelegálním způsobem a pokládá za velkou újmu, když se proto na něj dívají podle toho, azyl by dostat neměl.  Pokládám za velice pokrytecké, když ti nadšenci "pomohou" stovkám, ale miliony u nich doma jim nevadí.  Problém se má řešit tam, kde vznikl.  Tohle není řešení, jen gesto pro efekt.

0/0
5.7.2015 17:50
Foto

J78a56k63u15b 32H57á20j70e13k 1468240970398

Kdyby Winton "řešil problém tam, kde vznikl" tak by ty stovky dětí pravděpodobně skončily v koncentrácích. Pomohl jim právě tím, že je dostal ze země teroru.

+1/0
5.7.2015 18:20

K62a75r95e28l 87M49á51c32h97a 5580884978602

Chvíli trochu mimo téma když píšete o mně. Jaképak nové pořádky bych tu zaváděl první týden, nikoho jsem neomezoval ani nic jiného... První neděli tu začli všichni troubit celý den aniž bych jediného z  nich znal a někdy s někým promluvil. Ani dnes když dotyčného kamioňáka doženu o ulici dál při parkování se nesvěří proč troubil na prázdnou ulici, nemá odvahu ani přiznat že troubil ale popral by se, to jo, já pána vidím prakticky poprvý v životě a nechápu nic ... Troubení je jen příklad jen abych vám vyvrátil první odstavec.  Přirovnávám se k uprchlíkúm jaký život budou mít mezi některými z nás. Tady po mně skočili dřív než jsem tu začal bydlet, tak jako se snažíte podchytit uprchlíky dřív než se projeví ti horší a lepší, víte že jsou mezi nimi i křesťané? že jim jde doma o život? co čekáte že tu budou tito křesťané zavádět za nevhodnosti donedávna je tolerovali v muslimské zemi a my osvícení křesťané z tak lidské evropy se s muslimy nesnesem,  proč je hnát pryč všecky bez rozdílu. Mám dojem že to jsme my kdo si tuhle takovou evropu nezaslouží, ne oni.

0/0
5.7.2015 15:05

K50a55r57e15l 81M28á64c15h24a 5670934218342

nikdo nežádá aby jsme nosili burku, nikdo nechce aby jsme se přizpúsobovali,  jen aby jsme dali pokoj lidem v nouzi. Já nezaváděl nové...

0/0
5.7.2015 15:16

B23o86r68i49s 93P88o79u68z23a92r 5208548565917

"Když to nejde po dobrém,tak to půjde po zlém " ... Zanedbatelná minorita pomatenců,chce vnutit veřejnosti svou vizi kriploidního obohacování naší společnosti a establishment  se proti tomu důrazně neohrazuje.Jak má tedy veřejnost reagovat ?

Ta šibenice je jistě přes čáru,ale agresivita se bude stupňovat.Prostě živočich,kterého zaženete do kouta se bojí,jakmile hrozby překročí mez,tak po honičovi vyjede.

+6/−2
4.7.2015 20:44

L32e55o57š 15K25a34ň95a 6683251552417

Problém je, že ještě nikdo do kouta zahnán nebyl. Jen preventivně vyhrožují šibenicí.

+2/−6
4.7.2015 21:00

J41i79n73d57ř60i38c34h 75N24o86v19ý 3215884492135

tak si počkáme, až nás do kouta zaženou. Ale nebude potom už pozdě?

+3/−2
4.7.2015 21:27

L70e85o43š 21K71a73ň18a 6233911212457

Nacismus vznikl z podobného strachu. Proto měl Hitler takovou podporu.

+3/−5
4.7.2015 21:33

A15d19a39m 26K27a53r93a62b56a 9981937655428

Nacizmus se Německu nedokázal k moci jen proto, že se Německo vymanit z hospořářské krize. Přečtěte si lépe dějiny toho čím se oháníte. Každopádně vaším přirovnáním nemůžete nijak umenšit teritoriální vztah lidí k jejich zemi. Nehledě na to, že menšina nemůže vnucovat většině nějaké svoje úchylné představy o dokonalém soužití a la Utopia.

+8/−1
4.7.2015 23:49

L81e29o79š 76K44a45ň46a 6253751302337

Tak jistě. Byl jím ale živen. Ostatně nejsem sám, kdo si tohle myslí. viz:

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10095426857-interview-ct24/215411058040629/

 Menšina může vyslovit svůj názor. Vaše nemůže vnucovat, nejspíš znamená držet ústa a krok. To už tady bylo. Rv

0/0
5.7.2015 3:07

D97a38n22i29e69l 16K65o43r68o26u88s 9701154569920

"...často plavu proti proudu..."

Hájek, vy neplavete proti proudu. Vy se topíte ve vlastní blbosti.

A říkejte tomu třeba agrese.

+11/−3
4.7.2015 20:38

J92á44n 54L50o25s70k91o76t 7785899535378

Hájek, máte pravdu čo píšete o sebe, ste infantilní. RvRvRv

+9/−1
4.7.2015 20:30

L46u56k75á98š 88B42r19á91z28d25a 3806428857923

Hloupost a strach není omluva pro agresi....doufám že patří i chátře, co tu sem tam při různých příležitostech hází vajíčka...

+7/−1
4.7.2015 20:02
Foto

J38i31ř72í 64K40r19á70k86o52r52a 9809303

"Nechci se nad nikoho povyšovat a nikoho nesoudím za to, že si nechá vymývat mozek"

Nic ve zlém, ale v této větě si solidně odporuješ. ;-)

+13/0
4.7.2015 18:48

J79a18r37o45s45l50a79v 61J37u96n21e50k 5893805725477

Další studentík teoretik, ti tady snad mají někde hnízdo. 😁 Mimochodem melounku, agresivně se na demonstracích projevují hlavně zelení multikulti, kteří nejsou schopni akceptovat právo ostatních na nesouhlas s tím jejich multikulti nesmyslem.

+18/−1
4.7.2015 18:15

P10e73t29r 73K17ř38í77ž 1625542152

Citát: "Začíná se pomalu stávat akceptovanou normou ... "vlastizrádcům" na demonstracích vyhrožovat šibenicemi".

To dokonale prozrazuje, jak nedočkavě pan autor čeká na každou záminku, aby se mohl pustit do jím nenáviděných xenofobů. Šibenicí totiž xenofobové vyhrožovali pouze jednou na jediné demonstraci...

Předdiskutující již vyřkli vše podstatné. Proto se omezím na komentování informace uvedené v profilu autora pod fotografií stylizované dle Jima Morrisona:  "Jsem ... infantilní rebel ... Jsem Ryba...".

Z rozhovoru s lidmi, kteří se mi pochlubí, v jakém jsou znamení, zdvořile couvám. Dobře se s nimi plácá v alkoholovém opojení, realita vedle nich tak zábavná není. Je-li dotyčný navíc "infantilní rebel", tiše odcházím.

+16/−1
4.7.2015 17:05

V35o23j28t74ě68c32h 55K18r21á39l83í90k 5781453912162

Copak to máte v ruce na té Vaší fotce. Je to normální cigareta nebo nějaký lepší tabáček, který oblažuje Vaši mysl a uvádí Vás do povzneseného stavu ?

+11/−2
4.7.2015 13:50
Foto

J40a10k34u60b 23H50á37j96e49k 1518770600568

Crack, neznáte? Vřele doporučuji.

+1/−4
4.7.2015 14:16

S72i78d58n81e89y 45S54i47s18k32a 3527272432715

Jo to by odpovidalo ... Rv

+3/−1
4.7.2015 23:14

J61a18n26a 82N50ě37m24e32č46k61o30v53á 3213724891766

V zásadě souhlas, ale jedna malá poznámka: 

Co když JE čeho se bát, z čeho mít obavy, proč s něčím nesouhlasit? Koneckonců se bavíme o lidech, kteří nerespektují hranice, ač o nich vědí; nerespektují zákony, ač o nich patrně vědí (poškozování kamionů, tj. něčího majetku, v Calais a snahy ilegálně se dostat do Anglie); v mnoha případech nerespektují ani místní zvyklosti, a to například i v tak triviální věci, jako je odívání (!) místních lidí a jejich chování na veřejnosti. 

Pro řadu lidí to JSOU legitimní důvody mít pochyby a obavy z přílivu imigrantů - které nikdo nijak ničím nevyvrací, státům chybí síly, jak těmto "přestupkům" bránit, a jediné, co slyšíme "shora", je neustálé "musíme jich vzít víc a víc." 

Nedosti na tom, když občané tyhle obavy projeví, začne se jim nadávat do "fobů", do "extrémistů", do "nacistů" a nevím čeho dalšího. Za to, že mají obavy z chování imigrantů, kteří v Calais ničí kamiony a ilegálně - a bez zdravotních kontrol! - putují Evropou. To fakt není žádná maličkost.

Ale o co mi jde: není tohle náááhodou přesně ten předstupeň, který vede k té "radikalizaci" společnosti...? Na jedné straně obavy, které se stále posilují, a na druhé ještě nadávky a shazování právě za to, že ty obavy někdo má, a popírání očividné reality? 

Je potřeba rozlišovat agresi z čisté zloby... A agresi z rostoucího zoufalství, že nikdo neposlouchá a situaci neřeší. Za velkou část té radikalizace - a nepopírám že je, ač se mi to vůbec nelíbí - může právě přístup těch povýšených "vševědů", kteří si myslí, že přerozdělení 60 tisíc uprchlíků spraví migrační vlnu z půlky Afriky. 

Jinak naprostý souhlas s autorem: slova o koncentrácích, šibenicích, střílení a podobně tu nemají místo. A strašně mi vadí, že i jinak rozumná občanská uskupení proti tomu nic nedělají. Hysterií, tím méně agresivní hysterií, se tohle fakt zvládnout nedá.

+8/0
4.7.2015 13:45

J29a80r76d57a 63F66a14r41s95k55ý 6565613

Poslední odstavec. Kdo je agresivní? Není to naopak, že někdo z pozice síly nařizuje suverénní zemi vy musíte toto a tečka. Není to naopak, že určitá parta si prosazuje své zájmy a řadě občanů tohoto státu se to nelíbí a brání se. A podívejte jak se najdou hned chytrolíní, kteří vědí co je správné a ve své podstatě jsou to hlupáci, kteří melou jedna a stálá stejná hesla jak kdyby byli na školení PŠM. Studentík píše, že se s takovými psychopaty bavit nebude - není to agrese a výhrůžka akomu, že to vyhrožuje. Tento mazánek, když ráno vstane a otevře očička, šahne po vypínači, půstí vodu, v krámě si koupí svačinu, do školy jej sveze šalina, někde funguje kdyby bylo třeba hasič, policista, doktor a spousta dalších profesí, aby tento studentík mohl každý den fungovat jak je zvyklý. O těchto lidech bude tvrdit, že jsou psychopati protože mají svůj názor. To je ta agresivní neomarxistická parta, která agresivně vnucuje své vidění světa lidem a neliší se od předchozí komunistické vlády lidu (taky by rádi zavírali lidi). Hle jak hystericky vystupují a nálepkují, když se občanstvo zcela svobodně sejde a svobodně přednesou svoje názory. No nejsou tam žádné projevy pečlivě připraveny PR agenturami a kulisy zaplacené neziskovami. Zatím jsme si všichni rovni, nikdo před druhým nemusí pokleknout nebo sklonit hlavu, ale pokud se necháme od těchto novodobých soudruhů okřikovat, může přijít doba, že se budeme občanské elitě klanět jak v Severní Korei a věřte, že to není nadnesené. Poslouchejte co říkají, jak říkají, kdy říkají a když není jejich vidění světa akceprováno bez skrupulí začnou vyhrožovat paragrafy a vězením.

+5/−2
4.7.2015 17:10

R92u91d11o18l94f 16S65t45a41r34y 6948207298

"S člověkem, který byť virtuálně posílá imigranty do koncentráků nebo vyhrožuje názorovým oponentům šibenicemi, nehodlám komunikovat jinak než jako s nebezpečným psychopatem" . Autor nepise, jak mini komunikovat s podle neho nebezpecnym psychopatem. Z autora cisi agrese. Chtel bych upozornit autora, ze k reseni takovych jevu mame demokraticky stat, ktery je k tomu autorizovan. Kdyby kazdy zacal komunikovat se svym okolim, ktere povazuje za "nebezpecne psychopaty" jak to naznacuje autor, nastala by anarchie. S touto logikou se dostali i komuniste u nas k moci.  V roce 1948 se jim nerikalo nebezpecni psychopati. Tenkrat to byli kapitaliste,nase inteligence a samozrejme valecni stvaci.

+8/−1
4.7.2015 13:42

M57i56r22e30k 69Ř90í42h73a 8285541325463

Je austrálie nedomokratická země? Z vašeho pohledu ano, protože tam by nikoho z těch údajných chudáků, co mají tisíce dolarů na to aby se sem dostali, nepřijali. Celá ta imigrace je jen kšeft pro ty co jse sem vozej (i italská mafie například). není to nic přirozeního. Naše společnost nemá na důstojnou péči o naše občany (proto musíme dělat charitativní sbírky na naše těžce nemocné děti z nich řada z nich zemře protože "na to nemaj") a máme se starat o cizí. Vozíme sem na péči kde koho, ale vlastní občany necháme zhebnout. Můj otec čekal na "banální zákrok" několik měsíců a dvakrát mu odložili a tak málem zemřel (nemocnice měla málo peněz a dlouhý pořadník). Neříkám že jim nemáme pomoct. Jistě že můžeme, ale tam u nich, nikoli zde. A co se týká islámu, nejsem ochoten obětovat jediný český život jen kvůli pochybné imigrační politice. A každý kdo tuto politiku obhajuje se snaží omezovat náš způsob života a proto nemůže být přítel.

+21/0
4.7.2015 13:41

Z66d24e96n50ě22k 50B53á81r67t69a 6524697289454

Tady nepadne Váš blog na urodnou pudu,tady už hloupí a vystrašení hysterové vzývají nového Hitlera a vubes si to neuvedomují...

+3/−18
4.7.2015 13:36

E25v66a 34M41a87t55i81á46š44k18o57v28á 6753845649

Tím, že všechny, kteří reálně vidí nebezpečí masové imigrace do Evropy, obviníte z hlouposti, jejich argumenty nevyvrátíte. Naopak ukazujete, že si nevidíte dál než na špičku nosu.

+22/−2
4.7.2015 13:43

Z28d28e73n56ě85k 58B49á51r48t89a 6224537659464

Argumenty? Máte pocit,že nějaký Konvička má nějaké rozumné argumenty?Jen směs demagogie hrající na nejnižší pudy.Španělé se proti migraci ekonomických uprchlíků umí bránit,proč nevyužít jejich systém.Už nyní má Česko nejpřísnější podmínky pro udělení azylu a v praxi to funguje.Pokud jde o válečné uprchlíky,všem nepomůžeme.Pár stovkám lidem pomoci můžeme,bez ohledu na náboženství.Tak proč ne?Řvaní o masové migraci do Česka je směšné,jde jen o pár stovek lidí,ne o statisice nadržených negrů o kterých mluví noví vůdcové...

+3/−9
4.7.2015 16:22

A88l85e68š 59B50r55i27c17h92t22a 6448907833767

Máte pravdu, hloupost neomlouvá. Jen se domnívám, že byl tento blog psán na objednávku a to se mi hnusí. Lidé se odjakživa brání kupříkladu invazi sarančat nebo jiných škůdců. Právě tak se evropané musí bránit invazi, jinak jejich společnost a kultura nepřežije. Historie nám to dokládá na příkladech mnoha civilizací. Proto byste se měl nejdřív učit a pak teprve začít papouškovat něčí názory. Ta účelovost je z vašeho příspěvku až moc cítit.

+28/−1
4.7.2015 13:13

J61i42ř64í 32M77o95t12e51j34l95e71k 3581662273812

Jakou agresi jste viděl, vždyť ti lidé, proti kterým hovoříte nechtějí nic jiného než bránit svůj domov proti agresi těch, kterých se zastáváte. Že se doposud nic neděje? O Trojském koni jste asi slyšel. A jestli si myslíte, že přicházející predátoři ušetří a*ální alpinisty, tak se mýlíte, buď se k nim přidáte nebo budete ve stejném pytli jako ostatní.

+19/0
4.7.2015 12:48

M92i96r42o38s80l96a29v 70K59r26a44l 3190109201796

Tisíc procent ANTIKARMA ! Mě fascinuje, jak jsou tyhle Blogy (čest výjimkám) nástrojem k realizaci lidí pokřivených charakterů nebo výrazem malosti, s cílem využít neomezené síly a "kouzla" anonymity virtuálního světa! Vážený, položím Vám prostou otázku: Na kolika demonstracích jste byl, Vy jako příznivec "sluničkářské" ideologie?? Ale k tématu a řeknu Vám to JASNĚ A NA FÉROVKU a aby to Váš multikulturně omezený mozek pochopil: Já žádnou válku na blízkém Východě a v severní Africe nepodporoval a už vůbec jsem se jí neúčastnil! Neodsunoval jsem po 2. sv. válce Němce a ani jsem je nestřílel. V mé rodině není nikdo, kdo by tak činil. Nemám se za co omlouvat a ani tak neučiním!Nedal jsem lidem na plavbu po moři kocábku, která se potopí!

Populační křivka klesá, nikoli mou vinou!

Mám morální povinnost chránit a ctít svou rodinu.

Mám morální povinnost vychovat ze svých dětí dobré lidi.

Mám morální povinnost ke svým předkům, zejména rodičům, být dobrým člověkem.

Mám morální povinnost pomoci slabšímu či starému člověku.

Mám morální povinnost nekrást, nezabíjet, nepodvádět a chovat se čestně.Nemám morální povinnost pomáhat 20-ti letým zdravím mladíkům s obstaráním obživy!!!! Nemám morální povinnost podporovat náboženství a ideologie, které se snaží ohrozit či jinak ponížit mou rodinu, blízké či jiné spoluobčany !!!

Nejsem Česká republika! Jsem Miroslav, její občan, který má právo vyslovit svůj nesouhlas s podrýváním svrchovanosti České republiky. Mám právo vyslovit svůj nesouhlas nad špiněním mých spoluobčanů, jelikož vyslovili svůj názor. Mám právo si zvolit, vedle koho chci bydlet. Mám právo upozorňovat na bezpráví a nazývat věci pravými jmény.

Jsem budoucí manžel a otec, syn, vnuk, bratranec, soused, spoluobčan. Jsem běloch, muž, heterosexuál. Na vše, co jsem, jsem hrdý a ničeho nelituji! Pevně věřím a doufám, že mé děti budou pokračovat v mé cestě!

+33/−2
4.7.2015 11:53



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.