Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Námitka třetí: Co bych z toho měl? To musíte něco přihodit, když něco chcete. Momentálně můj hlas má pramalou váhu (cca. dva gramy poslance) a navíc se volí fráze a hesla. Myslíte, že Norové si Barnevernet zvolili? Spíše zvolili Podporu rodin s dětmi a Barnevernet nebyl na volebním programu ani prťavým písmem. Jestli chcete veřejnou volbu, tak jen takovou, kde by hlas Jaroslava Kotlaby, Edmunda Hecklera a Theodora Kocha s okamžitou platností omezil moc Barnevernetu.

0 0
možnosti
RO

Volič není zasupitelem nikoho jiného než sebe. Tedy on ví o tom jak hlasoval. Poslanec je zástupcem voliče. Tedy je třeba aby volič věděl jak hlasoval.

Nějak v článku nevidím objasnění, co by takový systém voleb přinesl pozitivního.

0 0
možnosti
Foto

To je pak teda divné, že mám přístup k hlasování poslanců, ačkoliv jsem žádného z nich nevolil.

0 0
možnosti
TK

Víte, já myslím, že si s postupem let na většinu otázek, které kladete, odpovíte sám

2 1
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Jsem pětadvacetiletý absolvent korporátní krysařiny na Masarykově univerzitě, webový tvůrce na volné noze, infantilní rebel s uměleckými ambicemi. Jsem Ryba a často plavu proti proudu.

Seznam rubrik