Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

"S člověkem, který byť virtuálně posílá imigranty do koncentráků nebo vyhrožuje názorovým oponentům šibenicemi, nehodlám komunikovat jinak než jako s nebezpečným psychopatem" . Autor nepise, jak mini komunikovat s podle neho nebezpecnym psychopatem. Z autora cisi agrese. Chtel bych upozornit autora, ze k reseni takovych jevu mame demokraticky stat, ktery je k tomu autorizovan. Kdyby kazdy zacal komunikovat se svym okolim, ktere povazuje za "nebezpecne psychopaty" jak to naznacuje autor, nastala by anarchie. S touto logikou se dostali i komuniste u nas k moci.  V roce 1948 se jim nerikalo nebezpecni psychopati. Tenkrat to byli kapitaliste,nase inteligence a samozrejme valecni stvaci.

8 1
možnosti

M89i23r76e74k 91Ř13í78h76a

4. 7. 2015 13:41

Je austrálie nedomokratická země? Z vašeho pohledu ano, protože tam by nikoho z těch údajných chudáků, co mají tisíce dolarů na to aby se sem dostali, nepřijali. Celá ta imigrace je jen kšeft pro ty co jse sem vozej (i italská mafie například). není to nic přirozeního. Naše společnost nemá na důstojnou péči o naše občany (proto musíme dělat charitativní sbírky na naše těžce nemocné děti z nich řada z nich zemře protože "na to nemaj") a máme se starat o cizí. Vozíme sem na péči kde koho, ale vlastní občany necháme zhebnout. Můj otec čekal na "banální zákrok" několik měsíců a dvakrát mu odložili a tak málem zemřel (nemocnice měla málo peněz a dlouhý pořadník). Neříkám že jim nemáme pomoct. Jistě že můžeme, ale tam u nich, nikoli zde. A co se týká islámu, nejsem ochoten obětovat jediný český život jen kvůli pochybné imigrační politice. A každý kdo tuto politiku obhajuje se snaží omezovat náš způsob života a proto nemůže být přítel.

21 0
možnosti
ZB

Tady nepadne Váš blog na urodnou pudu,tady už hloupí a vystrašení hysterové vzývají nového Hitlera a vubes si to neuvedomují...

3 18
možnosti
EM

Tím, že všechny, kteří reálně vidí nebezpečí masové imigrace do Evropy, obviníte z hlouposti, jejich argumenty nevyvrátíte. Naopak ukazujete, že si nevidíte dál než na špičku nosu.

22 2
možnosti
AB

Máte pravdu, hloupost neomlouvá. Jen se domnívám, že byl tento blog psán na objednávku a to se mi hnusí. Lidé se odjakživa brání kupříkladu invazi sarančat nebo jiných škůdců. Právě tak se evropané musí bránit invazi, jinak jejich společnost a kultura nepřežije. Historie nám to dokládá na příkladech mnoha civilizací. Proto byste se měl nejdřív učit a pak teprve začít papouškovat něčí názory. Ta účelovost je z vašeho příspěvku až moc cítit.

28 1
možnosti
JM

Jakou agresi jste viděl, vždyť ti lidé, proti kterým hovoříte nechtějí nic jiného než bránit svůj domov proti agresi těch, kterých se zastáváte. Že se doposud nic neděje? O Trojském koni jste asi slyšel. A jestli si myslíte, že přicházející predátoři ušetří a*ální alpinisty, tak se mýlíte, buď se k nim přidáte nebo budete ve stejném pytli jako ostatní.

19 0
možnosti
MK

Tisíc procent ANTIKARMA ! Mě fascinuje, jak jsou tyhle Blogy (čest výjimkám) nástrojem k realizaci lidí pokřivených charakterů nebo výrazem malosti, s cílem využít neomezené síly a "kouzla" anonymity virtuálního světa! Vážený, položím Vám prostou otázku: Na kolika demonstracích jste byl, Vy jako příznivec "sluničkářské" ideologie?? Ale k tématu a řeknu Vám to JASNĚ A NA FÉROVKU a aby to Váš multikulturně omezený mozek pochopil: Já žádnou válku na blízkém Východě a v severní Africe nepodporoval a už vůbec jsem se jí neúčastnil! Neodsunoval jsem po 2. sv. válce Němce a ani jsem je nestřílel. V mé rodině není nikdo, kdo by tak činil. Nemám se za co omlouvat a ani tak neučiním!Nedal jsem lidem na plavbu po moři kocábku, která se potopí!

Populační křivka klesá, nikoli mou vinou!

Mám morální povinnost chránit a ctít svou rodinu.

Mám morální povinnost vychovat ze svých dětí dobré lidi.

Mám morální povinnost ke svým předkům, zejména rodičům, být dobrým člověkem.

Mám morální povinnost pomoci slabšímu či starému člověku.

Mám morální povinnost nekrást, nezabíjet, nepodvádět a chovat se čestně.Nemám morální povinnost pomáhat 20-ti letým zdravím mladíkům s obstaráním obživy!!!! Nemám morální povinnost podporovat náboženství a ideologie, které se snaží ohrozit či jinak ponížit mou rodinu, blízké či jiné spoluobčany !!!

Nejsem Česká republika! Jsem Miroslav, její občan, který má právo vyslovit svůj nesouhlas s podrýváním svrchovanosti České republiky. Mám právo vyslovit svůj nesouhlas nad špiněním mých spoluobčanů, jelikož vyslovili svůj názor. Mám právo si zvolit, vedle koho chci bydlet. Mám právo upozorňovat na bezpráví a nazývat věci pravými jmény.

Jsem budoucí manžel a otec, syn, vnuk, bratranec, soused, spoluobčan. Jsem běloch, muž, heterosexuál. Na vše, co jsem, jsem hrdý a ničeho nelituji! Pevně věřím a doufám, že mé děti budou pokračovat v mé cestě!

33 2
možnosti
MK

M13i46l40a82n 71K68o44s

4. 7. 2015 11:59

Hmmm, dal jste si práci..R^R^R^ OK.     :-)[>-]

9 0
možnosti
MK

M95i39l25a68n 54K36o98s

4. 7. 2015 11:38

"Hloupost a strach není omluva pro agresi".  S tím musím souhlasit. Jestliže se nám sem jakýkoli hlupák snaží umístit takové lidi jak je vidíme na stránkách tisku? Jak je vidíme v TV zprávách? Jeho hloupost není omluvou. A pokud ten člověk má na tuto záležitost vliv, měl by být trestně odpovědný nám občanům. Jako například sobotka či jeho soukmenovci chovanec ap. :-)[>-]

19 0
možnosti
MK

Jakube, hloupý je především váš styl vyjadřování: "Nechci se nad nikoho povyšovat a nikoho nesoudím za to, že si nechá vymývat mozek krimi zprávami, Televizními novinami, propagandistickými weby a podléhá internetovým hoaxům. Nikomu nevyčítám, že postrádá elementární návyky kritického myšlení, nemá dostatečný všeobecný přehled, nedokáže myslet v souvislostech a má klapky na očích." Chtělo by se říct - blbost těchto vět přímo kvete. To už můžete přímo napsat: "Nechci vás urazit, ale jste naprostí idioti." Takže vězte - pokud si myslíte, že kdo sleduje televizní zprávy a weby, ten má vymytý mozek, pak se nad něj povyšujete a soudíte ho. Celý váš blog je jedna velká výčitka, jedno velké povyšování, jeden velký soud. Lidé s opačným názorem ve věci uprchlictví podle vás nedokáží myslet, nemají přehled a mají klapky na očích. Bohužel se nikdo nedozví proč. Takže - vypadá to na vymytý mozek, Jakube.

38 2
možnosti
JF

Trapaslík se nikdy nestane obrem i kdyby na horu vylezl.

6 0
možnosti
VS

K videu - nic neudělal "národ", ( narážka na komentář k německému národu a nacismu),  to je vždycky jenom trapná výmluva. Za vším zlem stáli zcela konkrétní lidé a i v nacistickém Německu bylo hodně těch, kteří stáli vždycky na straně proti nacistům.

4 1
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Jsem pětadvacetiletý absolvent korporátní krysařiny na Masarykově univerzitě, webový tvůrce na volné noze, infantilní rebel s uměleckými ambicemi. Jsem Ryba a často plavu proti proudu.

Seznam rubrik