Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Výrazným rysem osobnosti suveréního studentíka je dáno slovem "Já". Kdo je "Já"? "Já" je studentík a jeho nebude nikdo poučovat protože "Já" se nebudu ... ať je to je kdo je to. A koho zajímáš, vylez ven na ulici a všem těm do kterých se navážíš jseš absolutně u ....... i s tím svým "Já".

9 0
možnosti
Foto

Ano, já jsem já. Vy jste kdo? Oni?

2 3
možnosti
SB

Váš blog na mne působí dojmem, že ho psal hysterický jedinec, který se chce za každou cenu zviditelnit a ukázat, jaký že on je morální člověk.

20 2
možnosti
JR

J85a48n 78R74á90ž

3. 7. 2015 20:18

Doplnil bych: A je plný vnitřních strachů, které mu zcela ovládají podvědomí.

To se obvykle maskuje podobnými nic nevypovídajícími  výkřiky "do tmy".

3 0
možnosti
  • Počet článků 93
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1600x
Jsem pětadvacetiletý absolvent korporátní krysařiny na Masarykově univerzitě, webový tvůrce na volné noze, infantilní rebel s uměleckými ambicemi. Jsem Ryba a často plavu proti proudu.

Seznam rubrik